mandag 22. august 2011

Har sydd meg 2 kjoler i fleece


En alvorlig modell........
Denne kjolen er sydd av ett fleecepledd kjøpt på kid.Har brukt blonderet på pleddet til nerkant på ermer og skjørt samt på lommene.Det som ikke er så bra når man skal bruke blonderet slik som jeg har gjort er at strechen kommer feil vei og kjolen blir ikke så elastisk.men fint var det nu ialfall...... Den andre kjolen er av samme mønster,men sydd i turkis polarfleece og uten lommer.Litt tykkere og kanskje litt for tykk for en dame i min alder kremt,kremt.Har ett velourstoff liggende som venter på å bli sydd kjole av og det er veldig behagelig.Skal vente med å sy den til jeg får min nye ovelockmaskin.

1 kommentar:

  1. Super stilig og så stilig pledd du har fått tak i.
    Sydde mye av fleecpledd da ungene var små.
    Ha en super dag.
    Klem Connie

    SvarSlett