tirsdag 23. august 2011

Strikketøyvesker.

Ja så har nu jeg og sydd strikketøymapper.Kjøpte mønster på nett og satte igang.
Den ene er sydd av nylon/vanntett stoff.Egentlig veldig greit å ha til sånne mapper som blir dradd med over alt.Lett og tørke av hvis man får søl på......den andre (med elefanter, er bomull)
Disse er vattert.Artig å sy ,så det blir nok flere !!Har bestillt mange fine stoffer ,så det skal bli noen spreke mapper!!Har jo ikke bruk for så mange,så jeg blir nok å prøve å selge .Bruker jo å være med på salgsmesse før jul.Disse mappene har jo vært populær veldig lenge,så jeg håper ikke markedet er metta.

5 kommentarer:

  1. Kjempeflotte!!
    Vil du dele link med hvor du kjøpte mønsteret?
    Anette

    SvarSlett
  2. Superfine og smarte.
    Lykke til med salget.
    Klem Connie

    SvarSlett
  3. Husker ikke om det var henne,men hun selger ivertfall mønster:http://kongroa.blogg.no/tilsalgs/1214674563_oppskrift_p_strikkety.html


    Her er mailadressa til henne jeg kjøpte av:janne.batstrand@ntebb.no

    Kanskje det er samme person.

    SvarSlett
  4. Kjempeflotte strikketøyvesker !!!!
    Barnevognen du har laget var og helt lekker !!
    Du er jammen flink altså....

    SvarSlett
  5. For noen flotte strikketøymapper du har laget:)
    Det er nok mange som blir glad for en sånn:)
    Ville bare si ifra at jeg har lagt ut oppskrifta på babysokkene som du spurte etter.
    Håper du får nytte av den:)
    Klem May Brit

    SvarSlett