lørdag 16. januar 2010

Til en ny verdensborger.

Nabojenta(bor ikke her nu da) våres fikk en liten gutt den 11.1. Da måtte jeg lage kort både i fra oss og de lykkelige besteforeldrene....
På det øverste kortet skulle jeg egentlig ha bilde av gutten ,men den svartens skriver`n streike til stadighet så da måtte jeg bare nøye meg med ett annet.Irriterende når man ikke får laga kortene slik man ser dem for seg inni hodet.....
Og dette i fra oss.
Stempeltrykket på bildet ble mislykka,men det er ikke noe å gjøre med når man er så dristig og stempler på bildet.....MEN i de fleste tilfellene går det jo bra.Æ e dristig ofte.he.he
Etter at jeg hadde laget kortene ferdig gikk jeg igjennom stemplene mine .og da fant jeg jo ett kjempefint stempel der det står "Nyfødt mirakel"på.Skulla jo brukt det......betyr vel at jeg må ha bedre oversikt over stemplene mine..he.he.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar