søndag 24. januar 2010

Scrappehelg og Tine-Malene på besøk!!

Nu har jeg hatt mitt første besøk på det nye scrapperommet mitt!!!
Tine-Malene var hjemme i helga,eller det vil si at hun kom på onsdag. Jeg viste ingenting at hun kom før hun pikka på hobbyromdøra mi.Trudde at det var samboen som var blitt så høflig å pikke på.....men så var det ho. Og gjett om at det var en som blei både glad og overraska:)))
Dagan går jo så fort at "vips"så er hun borte igjen......men vi har kosa oss masse.Ikke scrappa hele tia ,men en del har vi nu fått gjort.Her er det jeg har produsert+en ting jeg har brukt litt tid på som ikke kan legges ut her....... Dette kortet er til svigersønnen min som blir ,som du ser 32 .Han er en ihugget elvefisker,så det passa med litt fiskeutstyr på kortet.

Dette er også til han etter ønske fra kjæresten.....tro hvorfor???? he.he


Vi er bedt i 60 års dag 13 februar.Fint å få laga kortet ferdig i god tid.Ble ett enkelt kort,men man skal nu ikke ha så mye dall til de mannan!!!
Morsdagen nærmer seg!

Måtte prøve en ny bretteteknikk som jeg har sett i mange blogger.




Bestilling på tenåringskort!
Fargelagt med promakersene mine. Ett friskt fargevalg må jeg nu si,men jeg ble veldig fornøyd med det selv.....


Detaljbildet ble litt uklar,men dere ser at det er til å legge penger i.




Disse her var litt artig å lage,men vi rota litt med Scor Palen før vi fant ut av scoringen.
Fant oppskrift her.

Forsiden er låst ved at den puttes under den lille kanten der bradsene er.

Det er bare en liten sak med lomme i.
Akkurat plass til en liten sjokolade eller ett par twist:) Synes de var søte.....














Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar