onsdag 12. januar 2011

Hjerter og knagg har fått nytt liv med dequpage.

Disse hjertene har jeg vunnet på basar en gang i tiden.De var røde og passa best til jul.Fant ut at jeg skulle forandre litt på dem så jeg kunne bruke dem hele året. Malte dem hvit og tok på servietter fra Sagen.Det er viktig at man har hvitt underlag når man tar på servietter ellers så kommer ikke motivene fram.På denne knaggen tok jeg bare rett på uten å male og som dere ser så ble resultatet mørkere.(den var grå)Men synes det ble fint for motivet ble ikke borte. Egentlig så er det jo bare å prøve seg fram,blir det ikke bra så er det bare å skylle det bort i varmt vann og starte på nytt:))


Denne skal jeg sende til eieren .......en av mine døtre som har flyttet hjemmefra.Hun blir sikkert glad for å få en ny knagg:)



3 kommentarer:

  1. syns dem e så fin de hjertan, både de du har laga no og de du hadde i tøy.. og de serviettan e jo kjempe søte :)
    du e no bra flink :)

    SvarSlett
  2. Så utrolig flotte :)
    Super ide :)

    SvarSlett