søndag 5. september 2010

Scrappehælg !!!

5 scrappere møttes i helgen og hadde det vældi koseli..... Her ser dere ett samlet resultat på lørdag. Det ble litt til i dag,men det har jeg ikke bilde av.
Nedenfor ser dere hva jeg fikk scrappet. Er fornøyd med det.
Dette stjernealbumet begynnte jeg på før helgen,men gjorde den ferdig der.

I denne størrrelsen gikk det litt vel mye papir,så når jeg lager neste så skal jeg forminske den så jeg får mere utav hver kartong.

Ble fornøyd med resultatet........

SJOKOLADEKORT
Sandra(min datter)var innom på besøk. Hun lagde dette kortet.

Og så mine da.
De skal i posten i morgen...håper mottakerne blir glad.
Ikke til noen spesiell.
Bynnte på noen restekort i dag ,men det ble bare med dissse.Tiden flyg!!


Vintag.




Skal overraske svigermor med kort i posten.Syns det var så fint bilde av oss:))

2 søte tagkort
.
Glitterpapir i fra Nille.






















1 kommentar:

  1. Ja,vi fikk jo produsert litt i hælga!:) Di kortan du lagde søndag blei flott. Spesielt likte æ det i grønt:) Kjæmpe fint!:)

    SvarSlett