søndag 14. februar 2010

Morsdag og Valentinsdag!

Nydelige blomster i fra min yngste datter:))) Valentinesgave i fra min venninne:)
Blei skikkelig overraska og glad.!!!

Såpe på den ene siden og Ekstra tyggegummi på den andre.


Kort med morsomme bilder av oss:))Skikkelig rar er vi ,men så er nu bildet tatt på nyttårsaften også da.Vi var så trøtte av å vente på fyrverkeriet........he.heVar det ei god unnskyldning? Og masse koselige tekster inni kortet.
OG DOKKER SOM VAR PÅ SCRAPPETREFFET!!.HER SER DERE HVA SOM VAR INNI:

Gotteri !(skal gjemmes til neste helg).Mine favoritter Dajm og M sjokolade.Men hvor kommer Smørbukk inni bildet tro???



2 kommentarer:

  1. smørbukken skal du spandere på mæ neste gang vi treffes til scrapping, jeg elsker smørbukk.
    koker med ideer i toppen min nå håper det varer ;) takk for ei trivelig helg
    ¤ Audhild ¤

    SvarSlett
  2. har funnet noe fint som jeg har lyst å prøve på. har du lagd denne ?
    http://scrappehuset.blogspot.com/search/label/~%20MiniKurs~
    Audhild

    SvarSlett