tirsdag 19. januar 2010

Mitt "nye scrapperom"

Med nytt scrapperom så mener jeg at jeg har fått utvidet arbeidsplassen.
Rommet er den samme.
Samboer`n min er så snill...På en lørdag begynnte jeg å snakke om at jeg skulle hatt mere plass og på mandag var det ferdig!! Han fortjener virkelig skryt !!.Han har snekret og skrudd alt jeg har bedt om. Her har jeg fått 2 hyller.På den nederste er det skrudd opp ei gardinskinne under .Der henger bokstaver ,klistremerker og annet stæsj.Bedre oversikt der enn å ha det liggende i ei skuff.
Har vært på boden og røsket til meg verktøyhylla.(Den var ikke i bruk altså.)Under der har jeg hengt opp ei stang jeg har kjøpt på Jernia.Det er 12 kroker på den.Alltid kjekt å ha noe å henge ting på...... Fra før hadde jeg bare ei plate under vinduet ,så det sier seg selv at nu er det himmelsk mye plass:))
På daglivaren fant jeg disse koppene som var ganske så praktiske til å putte oppi noen av de ørten småtingene en scrapper har .De er festet til en skinne på veggen og kan taes av og på etter behov.
Hylleplass og skuffeplass i massevis.......trur jeg:))Det er nu fullt allerede he.he.I mellom har jeg bilder av mine jenter da de var små.....(bynner å b li en stund siden)
Og her er det plass til en gjestescrapper,som jeg får allerede nu til helga når Tine-Malene kommer hjem.
Mine nye Promakertusj har fått plass i et par tebokser som jeg har kledd med litt papir og bånd.

Og denne karen her har stått lenge og venta på å bli brukt til noe nyttig.Fikk han på kiosken, der hadde han gjort sin tjeneste med å passe på snop. Nu passer han på båndene mine:))Samboen borret noen hull i lokket og på siden,så var det bare å putt båndene oppi og stikke dem ut hullene. Han fikk fint hår syns æ:))
Her har jeg gjort noe som er helt genialt!! Har ikke funnet på det sjøl,men fant det på scrappeforumet der en hadde lagt ut bilder av rommet sitt.Dette anbefales virkelig.Hør her:
Først stempler du på et ark og nummererer......
ettersom du stempler ,så legger du så mange du får i et cd cover.(her fra 1-5)
og skriver numrene på siden av coveret. Slik har du vældig god oversikt over stemplene når du skal bruke dem. Du går bare i permen og ser hvilket stempel du vil bruke,ser på nr og så er det bare å plukke fram det coveret nr står på.















































































1 kommentar:

  1. å så fint du har det..masse hyller og plass til alt :) skulle hatt en sånn flink mann æ også.. men hær må æ skru sjøl..

    SvarSlett