lørdag 14. november 2009

Prøver på å bruke opp restegarn......men hva hjelper det når man renner og kjøper nytt garn hele tiden,da blir det bare mer og mer restegarn......he.he Disse tøflene skulle liksom være str.2-4-år,men så har jeg brukt rester av Cortina og samtidig strikket på pinner 5 1/2 .Ber jo om at det ikke skal toves så mye.............
Denne lua var artig og snar å strikke.Strikka den i går kveld. Har brukt Fritidsgarn og pinner 51/2.Egentlig skulle det være pinner nr 7.Ikke skjønner jeg hvem som skulla passet den hvis jeg hadde brukt det ,for denne er nu akkurat passe til meg.....

Det går bare 1 nøste til disse vottene i str.4-5-år.Strikka i Fritidsgarn på pinne nr. 8.
Tovet kanskje litt mer enn jeg hadde ønsket,men de ble godkjent....
Hadde strikka et par til men de ble for mye tovet .....jeg skulle være så lur å prøve et annet program. Og det gikk jo ikke bra!!!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar