søndag 23. august 2009

Tine-Malene og Tom-Espen har kjøpt seg leilighet!


Hadde bestemt meg for å ta en lang helg hos dem før jeg begynnte på jobb,så forrige helg fikk de meg på besøk.Var der fra fredag til tirsdag.Det var så koselig!!Vi slappa av med strikking,kortlaging og shopping. På bildet er jeg og ei katt som tydeligvis er hjemløs,for den har hengt utfor hos dem siden de flytta inn.Ho er innom av og til og får mat og kos!
Ei nydelig katt som vi døpte for Magda.Nedenfor ser du litt det vi har sullet med.

Da Tine-Malene var hjemme sist så ville hun lære seg å strikke mønster.
Valget falt på disse vottene som var enkel å begynne med. Synes at de var så søte at æ måtte strikke et par sjøl og.


Bestillingskort.
Dette kortet er opp ned.
Vi venter en gutt til i familien,så jeg måtte lage ett kort for å ha det klart.....

Ikke til noen spessiell.

Tine-Malene har kjøp sesg promakertusjer!!!De måtte jo selvfølgelig testes.....men det var ikke lett å få til ett resultat man ble fornøyd med. Og du skal tru vi farget mange som havnet i søppla.
Ja.ja det er vel øvelse som skal til. Fikk lyst på sånne tusjer nu,men de er dyre og man må ha så mange for å kunne fargelegge skikkelig, så vi får se når neste lønn kommer......og jeg som akkurat hadde investert i akvarellblyanter.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar