søndag 23. august 2009

Min første vin veske!

Selvfølgelig måtte man lage dette og.Veldig fin å ha liggende hvis man skal ha en gave i full fart eller hvis man trenger en vertinnegave f.eks.Nå fins det jo småe vinflasker å få kjøpt så det går fort å hekle til dem. Holder på med en som du får se senere....

Dette er den første og selvfølgelig ikke helt perfekt:(( Hanken ble for lang!Det er selvfølgelig forskjell på tovingen ettersom hvilket garn man bruker.Her har jeg brukt Cortina og det er ikke det garnet som tover best akkurat.Har laget en til med Iglo fra Europris og den ble ferfekt .Ialfall størrelsen.....som du ser så har jeg filtet på denne (for første gang)og det hadde jeg gjort på den sorte og,men det datt av i tovingen he.he.Men jeg gir ikke opp for det. Det er gøy med filting!!!!Så nå ligger et par tøfler i maskinen som jeg og har filtet på. Det blir spennende å se hvordan de blir.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar