lørdag 9. mai 2009

Bidrag til utfordringen på sukkersøtt!

Utfordringen på sukkersøtt var å lage et kort av 5 forskjellige mønsterark.
Egentlig ikke så lett,for man er liksom avhengig av ensfarga kartong.

Jeg hadde fått i oppdrag å lage et sommerkort til ei lita jente som ikke har fått "velkommen til verden gava"enda.Da slo jeg to fluer i ett smekk og laget kortet til henne mens jeg jobbet utifra utfordringen.Synes kortet ble bra sommerlig.

Her er mønsterarkene jeg brukte.
De 2 første erNilleark,men de andre aner jeg ikke hvor kommer i fra .Tror jeg har fått de en pakke fra en hobbyklubb en gang.

6 kommentarer:

  1. Friskt og herlig kort:=)

    SvarSlett
  2. Fy søren så flott kort! Så friske og sommerlige farger, og nydelig dekorert :O)

    SvarSlett
  3. Det ligger noe til deg i bloggen min :O)

    SvarSlett
  4. Så koselig kort til en baby! Sommerlig og flott!

    SvarSlett
  5. Så sommerlig og flott!!
    Lekre papirer og nydelige detaljer!
    Klem fra Maya:)

    SvarSlett