mandag 22. august 2011

Nå er det påan igjen!!!!

Har vært stille i fra meg på en stund.Har hatt ferie i fra alt.Men nå er det på tide å starte opp igjen,både med blogging og handarbeid. Kjenner at det begynner å krible i fingrene etter å ta fatt.
Har sånn smått begynnt med strikking av julegaver og så har jeg bestillt meg en overlockmaskin, masse stoff og annet hobbyting,så når høsten kommer med regn og skitvær så er alt klart til å bare sette seg på hobbyrommet og kose seg.
Forhåpetligvis så får jeg tømt hode for noe av det som koker der oppe.men det vil jo vise seg her da etterhvert.........Under har jeg lagt ut det siste jeg laget før sommeren ,så kommer det nye etter dette.

1 kommentar:

  1. Hei hei!
    Koselig å se at det er liv i bloggen igjen.
    Håper dere har kost dere masse i sommer.
    Gleder meg til å følge deg videre.
    Klem Connie

    SvarSlett