søndag 20. februar 2011

Orden og system! Så nå er det bare å komme igang:))

Det har gått ei stund der jeg har gjort så mye annet enn å lage kort....blandt annet få system på alle stempler og digi stempler.Har stemplet de opp og sortert dem under kategorier .Har måttet stemple samme stempel flere ganger fordi mange av dem kan passe til forskjellige anledninger.Litt av en jobb ja:) Det samme har jeg gjort med alle digisene. Men nå er jeg ferdig og det blir SÅ mye enklere å få brukt flere stempler når man har skikkelig oversikt. Da blar jeg bare i permen .finner den kategorien jeg skal lage,finner ett stempel jeg vil bruke ,(Stemplene er nummererte og lagt i cdcover med fra nr til nr.)og går til cd hylla og plukker ut det coveret med riktig nr.. Fikk forresten denne ideen i fra min datter som har orden og system på det meste. Har også bestemt meg for å BRUKE alle de bladene jeg kjøper,så nå titter jeg i de og finner ett kort jeg har lyst til å lage og så hermer jeg ...... Her har jeg laget bagrunn av akvarellpapir ,distress og vann.Blandet det sammen og brukte strykjern til å tørke med. Først embosset jeg blomstene,så blandet jeg fargene , så hadde jeg vann på. Strøk det tørt og skar ut ønsket størrelse. Til slutt stemplet jeg blomstene rundt kanten. Fargene kom ikke så godt fram. Første gang jeg har gjort dette og er fornøyd sjøl:)

1 kommentar:

  1. WOW,mamma,kor mange fine kort du har laga!!!:D Du har virkelig produsert!!:) Artig:) ved første annledning skal æ å sætte mæ ne på romme litt:)

    SvarSlett