søndag 9. januar 2011

GODT NYTT ÅR ALLE SAMMEN!!!!!

På tide å starte opp med blogging igjen!Det er en stund siden,men det betyr ikke at jeg har logge på latsiden. Har laget masse julegaver som jeg ikke har kunnet legge ut her før jul og en go del som jeg rett og slett ikke har tatt bilde av.Starter opp nå med å legge ut det som blir produsert i 2011.
Endelig ferdig med babysettet til bestemorungen som kommer nå i slutten av januar. Det mangler 2 knapper, for jeg strikket knappehullene så tett at det gikk flere knapper enn jeg hadde kjøpt inn.
Gleder meg noe enormt til å hilse på lillenurket som skal ha disse klærne på seg....

Tovavotter som jeg har fått bestilling på før jul. Strikket de i går og ble kjæmpeglad for at de ble perfekt tovet. De som driver med dette vet hvordan det kan være.......Strikket i Fritidsgarn på pinner nr.9 og tovet 2 ganger på 30 grader.Myke og deilige ble de:))
Bestillingskort til Hege som ble 40 år 6.januar. Kortet jeg laget i fra meg glemte jeg å ta bilde av.


Hjeret er laget i krympeplast.






1 kommentar:

  1. det blei skikkelig,skikkelig fint strikkasett!:) glede mæ til å bruke det:)

    SvarSlett