søndag 14. februar 2010

Endelig ble det scrappehelg!

Noen av oss scrappesdamer i Havøysund har planlagt ei scrappehelg lenge ,og nå endelig ble det noe av.Det var kjæmpekoselig:) Og vi blir nok å ha det igjæen om ikke så altfor lenge.Vi fikk nu laga litt,skravla litt,bytta stempeltrykk og stæsj..... Her ser dere det jeg klarte å få færdig: Flettekurven var så skøy å lage at jeg måtte lage en til min mamma også:)
Synes spellbindersen er så søt å bruke.Bakpå har jeg stemplet:


Pakka inn M sjokolade som hun liker så godt.

Kurven falt i smak den .......i dobbelforstand:)))


I går var vi bedt i 60 års lag.Vi hadde kjøpt ett gavekort og "FLAKS" så passa den akkurat inni dette konvoluttkortet.

Hadde begynnt på en slik eske i en annen farge(den ble ikke færdi)så kom det besøk inn til oss.Da fikk jeg bestilling på denne ,så da var det bare å legge den andre til side......

Laget til en mor som dere ser.Ble litt søtt med blonder inni vinduet. Vinduet er forresten laget av clearbag.Hadde ikke noe annet for hånden,men det dugde fint det.

Og selvfølgelig spellbindersen min.(har bare den ene he.he)Hadde ikke maskinen med,så jeg har bare tegnet av denne her.

Ikke så veldig mye pynt som skulle til.........byttet til meg de grønne rosene hos ei som ikke likte dem noe særlig .Jeg synes de var skjønne og så behagelig grønnfarge.










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar