søndag 18. januar 2009

lenge siden sist.......





Ja nu er det ei stund siden jeg har vært her.
Har jo eldste dattra mi på besøk og vi har sotte mye på hobbyrommet,om det nu ikke har blitt all verdens produksjon så har vi nu i allfall hatt det kjempekoselig.
Hun har vært hjemme i over 1 uke og du verden kor fort tiden flyr.......syns hun kom i går:) Må si at hobbyrommet mitt aldri har vært så perfekt rødda og satt i system.
Får prøve så godt jeg kan å holde det ved like.....
Tine er litt av en perfeksjonist:)
Setter inn noe av det jeg har laga,kommer mer men har ikke fått det over på maskinen enda.Er det forresten noen som kan fortelle meg hvorfor noen bilder kommer feil vei på innlegget (sånn som de to midterste) enda det står samme vei som alle andre i mappa....og hvordan retter man det opp?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar